Rüyada hıçkırarak ağladığını görmek neye işaret eder Rüyada hıçkırarak ağlamak hıçkıra hıçkıra ağlamak

Rüyada ağlamak hıçkırarak ağladığını görmenin anlamı

Rüyada Ağlamak Hıçkırarak ağladığını görmek neye işaret eder

rüyada+hıçkırarak+ağladığını+görmek+ağlamak+neye+işaret+eder

Etiketler; Rüyada Bağırarak hıçkırarak ağlamak ağlayan birini görmek ağladığını görmek ağlayan bebek bebekler görmek hıçkırıklarla ağlamak çok üzülmek gözyaşlarıyla ağlama içli içli ağlamak, için için ağlamak sessizce ağlamak bağırarak ağlamak, islami tabiri, dini tabiri, diyanet tabiri, rüyada kan ağlamak









Yüksek sesle ve üstünü başını yırtarak ağlamak , Rüya sahibinin uyanıkken de ağlamasına, Sessizce ağlamak yağmur ve berekete, rahmete ve Allah korkusuna, sevinç ve sürura delalet eder. ( Ayrıca Bakınız; Gözyaşı.)

Tam tersi olarak sevineceğinizin işaretidir.

Rüyasında ağladığını gören kimse çok sevinir. Ağlamak ruhun saflığına işarettir.

Aglamak sevinçle yorumlanır. Akıtılan gözyaşı yanaklarınızı yakıyorsa sevineceksiniz, üşütüyorsa üzüleceksiniz. Rüyada bağırmayarak sessizce ağladığını görmek, dert ve gamdan kurtulmaktir. Rüyada Bağırarak hıçkıra hıçkıra ağladığını görmek, o yer halkı için musibet geleceğine yorumlanır. Rüyada Ağlamadığı halde gözlerinden yaş aktığını görmek, muradına ermektir. Rüyada ağladığını ama gözünden yaş akmadığını görmek (Rüyada gözünden yaş akmadan ağlamak) görenin, beklediği, ümit ettiği şey eline geçmez.

Rüyada ağladığını ve gözünden yaş yerine kan aktığını görmek, (Rüyada kan ağlamak) elinden kaçırdığı fırsata pişman olduğuna ve günahlarından tövbeye delalet eder.

Ebu Sait El Vaiz e göre: rüyada tanidigi bir insanin vefat ederek buna agladigini görmek, gördügü gibi çikmaya, ölüm yüzünden musibete, kedere ve halkin suçlamasina delildir. Halkin bir büyük için agladiklarini ve elbiselerini yirttiklarini görmek, o kisinin kötülük yapacagina delalet eder. Rüyada öldügünü ve cenazesinin arkasindan halkin sessizce agladiklarini görmek, devlet büyügü tarafindan herkesin sevineceklerine isarettir. Kirmani ye göre : rüyada agladigini gören, büyük bir sevince ve feraha ulasir. Eger aglamak, bagirmak ve ah, vah ile olur ise, bir musibete isarettir. Gözleri yas ile dolu oldugu halde disari akmadigini gören, helal mal ve para kazanir. Soguk gözyasi, gam ve kederden kurtulmaya; sicak göz yasi ise kedere delalet eder. Sag gözünün yasi akip sol gözüne girdigini gören, yakinlarina kavusur.


Caferi Sadık a göre: agladigini ve sonra güldügünü görenin eceli yaklasmistir. Rüyada aglamanin en iyisi bagirip çagirmadan aglamaktir. Bunu binden fazla tecrübe ettim ve her birinde ancak iyilik ve hayir gördüm. Bir baska rivayete görede: Rüyada yüksek sesle bagirarak veya elini yüzüne vurarak, üstünü basini yirtarak aglamak, rüya sahibinin gerçekte bu sekilde aglamasina isaret eder. Eger Allahu Teala korkusundan, günahini hatirlayip pisman olmakdan ya da Kur an dinlemekten ötürü aglaniyorsa, o zaman rüya sahibinin sevinmesine, üzüntü ve kederinin gitmesine isaret eder. Sessiz aglamak, Allahu Tealadan korkmaya, Allahu Teala tarafindan rahmetin inmesine , muhtaç olan kimseler için yağmur yağmasına delalet eder.



rüyada+hıçkırarak+ağladığını+görmek+ağlamak+neye+işaret+eder

Sevineceğinizin işaretidir.

Yüksek sesle ve üstünü başını yırtarak ağlamak , rüya sahibinin uyanıkken de ağlamasına, Sessizce ağlamak yağmur ve berekete, rahmete ve Allah korkusuna, sevinç ve sürura delalet eder






7 yorum:

  1. rüamda önce sevimdim sonra öyle bi ağladım ki hıçkıra hıçkıra üstelik aglarken sesim dahi çıkmıyodu ağlamaktan boğazimın ağrıdığını hissettim uyandığımda hala ağrıyodu

    YanıtlaSil
  2. Ruyamda oyle sessiz agliyodum ve yanaklarim yaniyordu ki hickira hickira sessiz sessiz agliyodum simdi uyandim yemin ederom yanaklarom ve karnim acaip agriyo

    YanıtlaSil
  3. Ruyamjhaha bhnshunx

    YanıtlaSil
  4. Rüyamda ben tandirda ekmek pişiriyor dum evden bagirmalar geldi kaçtım 2yasindaki kızım yerde yüzü kanlar içinde ben bağırarak kızımı kucağıma aldım agliyordum

    YanıtlaSil
  5. Ruyamda şehit olan devremi gordum ve onu gorunce aglamaya basladim hayrolsun insallah cennet mekan yigit devrem mekanin cennet olsun

    YanıtlaSil
  6. Ruyamda kizim kaciriliyor bn onu ariyorum buluyorum ama kizimi buldugum da kizim cok kotu agliyordu hickira hickira bnde agladim onu bulduktan sonra

    YanıtlaSil


Bunlarda ilginizi Çekebilir

Şu An bu blogda Rüya okuyan ve Yorum yazan çevrimiçi |

| Ziyaretcimiz var. Teşekkür Ederiz.

Rüyada görmek ne demek blog dini yani islami rüya tabirlerini kişinin rüyasının manası, rüyada çeşitli şeyler görmenin anlamı nı kolayca bulmanız için Diyadin rüya, rüya ihya gibi islami olduğu bilinen rüya yorumları sitelerinden alıntılanarak düzenlenmiştir. rüya tabiri blogu rüyalarınızın tabirinin birebir islami olduğunu veya rüya tabirinin kesin çıkacağını garanti etmez.Rüyalarınız hayır olsun © "Rüyada hıçkırarak ağladığını görmek neye işaret eder Rüyada hıçkırarak ağlamak hıçkıra hıçkıra ağlamak" rüyasının tabiri sayfasındasınız.